CANÇÓ DEL GENI






Si una nit molt fosca en el basar,  caiguessin alguns lladres sobre tu.
El meu amo se’ls carregarà,
et sobra geni i l’has de repartir.
La meva màgia guanyarà per KO, sóc dinamita  a punt d’explotar
I ja veuràs què guai, haver  guanyat  només la llàntia hauràs de fregar...
 Qui truca?
El meu amo,
el meu senyor,
què és el que va a demanar?
Li aconsello el nostre gall reial.
No hi ha un geni tan genial.

“Je suis su maitre ici”,
un geni servicial.
Repeteix, no escolto!
Cridi més.
No hi ha un geni  tan genial.
 Menú de 5 estrelles,
menjaràs millor que el Xal. Qualsevol menjar,
Cus cus, què més?
Potser  una mica de baklavab?
Què et sembla un siskebab
Amb fruites al final?
Aquí el menú  l’escriuràs tu.
No hi ha un geni tan genial.

Buah  ah ah – boh, bah - Buah  ah ah – no no - Buah  ah ah – na de na – sha de ta pi ta –

No has vist res igual….
Ara prova-ho tu ….
Ara ho aprendràs ….. 
És un truc genial….
Compte, que cremo!   Uh….
 I així aprendràs….

Quan jo dic ABRA CADABRA, bon voyage,
les puc fer que no surtin més,
Tens  un juju, t’has quedat parat? Als problemes sóc la solució.
Vaig ser el primer d’aquesta promoció,
jo sóc un geni dels millors que hi ha,
El què tu manis, faré,
et serveixo a tu,
 xiuxiurremeixes i després m’ho dius.
Sé que la llista és de més d’un milió,
tu frega bé i després demana-ho. Què vols?
El meu amo, el meu senyor,
què puc jo fer per tu?
Ja estic aquí, que tal amor?
(No hi ha un geni tan ...,
 No hi ha un geni tan genial).bis
No hi ha...... un geni.... tan.... geeeeeniaaaaaaaal....
No hi ha un geni tan genial.






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarios:

Publicar un comentario