CICLE SUPERIOR!


ACTIVITAT 1

La primera activitat d'aquest curs consisteix en conèixer el món del BeatBox




Tal i com hem vist aquest estil de fer música està format per una base, melodia i efectes.


Recorde: 

Quan gravem la cançó ha d'estar entre 10/40 o 15/40, cal acceptar els terminis i enviar al correu: edumusica.mmp@gmail.com 



Estic segur que sortiran treballs fantàstics!

Aquí teniu l'enllaç per fer aquesta activitat:




Mireu també aquest vídeo sobre el beatbox, que us sembla? Coneixeu d'altres?




Ànims i sempre amb música!





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comentarios:

Unknown dijo...

Bona tarda sòc l'Hugo Izquierdo de 6èA.
M'agrada molt practicar amb els ritmes,i aquesta aplicació es molt divertida.

Salutacions, Hugo

Unknown dijo...

Bona nit!
Sóc l'Ada, de 6è B.
Uau! Aixó del BeatBox m'encanta. Jo ja el coneixia, però no de manera tan extesa. M'encanta aquesta com activitat inicial de curs.
Petons de xocolata,
Ada.

Publicar un comentario