CANTATA amb 3r. 3 Som uns valents


SOM UNS VALENTS

M’atreveixo amb el més fort. Planto cara el més babau.
Sóc valenta però si us plau que ningú em trenqui el cor!
No em fa por perdre cap joc! Ni quedar-me sol enlloc!
Sóc valenta però per favor que ningú em trenqui el cor!

Puc suportar molt mal de cap. Puc aguantar el mal de queixal,
però si us plau monstres i amics, gent dolenta o mig i mig,
us demano de debò que ningú no ens trenqui el cor.

M’atreveixo amb el més fort. Planto cara el més babau.


Sóc valenta però si us plau que ningú em trenqui el cor!
No em fa por perdre cap joc! Ni quedar-me sol enlloc!
Sóc valenta però per favor que ningú em trenqui el cor!

Na na na na, na na na, na na na.
Que ningú no ens trenqui el cor.
Na na na na, na na na, na na na.

Que ningú no ens trenqui el cor.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarios:

Publicar un comentario